قیمت ایمپلنت دندان در تهران

 

قیمت ایمپلنت دندان  در تهران و هزینه ایمپلنت از نکاتی است که برای کاشت ایمپلنت دندان باید بدانید در این مقاله  با ما همراه باشید.

قیمت ایمپلنت دندان 1402 در تهران و قیمت کاشت دندان با ایمپلنت متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در قیمت هر واحد ایمپلنت تاثیرگذارمی باشد.

 

قیمت ایمپلنت دندان در تهران
چرا هزینه ایمپلنت دردندانپزشکی ها متفاوت است؟

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم خالص است که با بدن انسان سازگاری دارد. شکل آن به صورت میله باریکی است که درون استخوان فک قرار داده می شود. گفته می شود که امروزه ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای دندانهای از دست رفته است. نکته قابل توجه در مورد آن این است که اگر پس از قرار گرفتن در فک به طور صحیح از آن نگهداری شود، ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت.

علیرغم پیشرفت در زمینه مراقبت از دندان، میلیون ها ایرانی از دندان درد رنج می برند، که عمدتا به علت پوسیدگی دندان، بیماری پریودنتال یا آسیب است. برای سال ها، تنها گزینه های درمان در دسترس افرادی که دندان هایشان را از دست داده بودند، استفاده از پل ها و پروتزهای دندان بود.

قیمت ایمپلمنت دندان

در مرکز ایمپلنت ، تمامی برند های ایمپلنت به تفکیک کشور سازنده ، برند و قیمت ایمپلنت دندان و  مقدار ضمانت آن ها دسته بندی شده و تمامی آن ها توسط متخصصین مجرب و تکنولوژی های روز و مدرن برای شما انجام می شود . همچنین مرکز ایمپلنت برای رضایت بیشتر شما عزیزان در کلینیک هایی در نقاط مختلف تهران آماده به خدمت رسانی می باشد تا دسترسی راحت تری داشته باشید .

 

چرا هزینه ایمپلنت دردندانپزشکی ها متفاوت است؟

اگر در اینترنت درباره قیمت ایملپنت دندان جستجو کرده باشید احتمالا تعداد زیادی سایت پیدا کرده اید که جدول هزینه هایشان را منتشر کرده اند. با یک نگاه ساده می توانید متوجه شوید که هزینه هر سایت یا کلینیک با جاهای دیگر متفاوت می باشد. خیلی کم پیش میاید که دو کلینیک هزینه های یکسانی داشته باشند. دلیل این تفاوت قیمت ها چیست؟ آیا نباید هزینه ها همه جا یکسان باشد؟

خیر! لزوما قرار نیست همه جا هزینه ایمپلنت دندان را یکسان عنوان کنند. یکی از ساده ترین دلایلش این است که کلینیک های مختلف از برندها و ایمپلنت های مختلفی برای کاشت استفاده می کنند. مثلا ما در دندانپزشکی دکتر مسعود شاه حسینی از ایمپلنت برند المانی و کره ای استفاده میکنیم ولی ممکن است در کلینیک دندانپزشکی دیگر این ایمپلنت ها کار نشود و یک برند ارزان یا گران تر دیگر استفاده گردد.

عوامل دیگری نیز هستند که بر روی هزینه تمام شده ایمپلنت تاثیر  گذارند. برخی از این عوامل مهم در ادامه امده است. آن ها را بخوانید تا ببینید که هزینه و قیمت ایمپلنت دندان شما تحت تاثیر چه عواملی متغییر است.

قیمت هر واحد ایمپلنت در ایران چقدر است؟

 

قیمت و هزینه ایمپلنت دندان در ایران متغییر است و براساس کشور سازنده ایمپلنت و مارک ایمپلنت دندان و تعداد ایمپلنت، محل اقامت، کیفیت مواد استفاده شده مشخص می شود.

میزان تخصص و مهارت دندانپزشک

هر چه مهارت و تخصص یک پزشک در این زمینه بالاتر باشد به طور قطع می‌تواند نتیجه بهتری را نسبت به یک دندانپزشک تازه کار برای بیمار خود رقم بزند. از این رو دندانپزشک با مهارت بالاتر هزینه بیشتری را برای انجام جراحی ایمپلنت خود دریافت می‌کند. بهتر است برای کاشت دندان به بهترین متخصص ایمپلنت دندان مراجعه کنید تا نتیجه رضایت بخش باشد.

جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره زیر  تماس یا در واتساپ بصورت مستقیم یا دندانپزشک در ارتباط باشید

09120824801

هزینه کاشت ایمپلنت شامل هزینه پایه ایمپلنت دندان ، هزینه درمان های جانبی ایمپلنت و دستمزد متخصص ایمپلنت می باشد که باید از تمامی این هزینه ها آگاه باشید.

بهتر است قبل از شروع درمان ایمپلنت، با پزشک معالج خود درباره قیمت دقیق ایمپلنت دندان و هزینه‌های جانبی ایمپلنت دندان صحبت کنید.

چرا هزینه ایمپلنت دردندانپزشکی ها متفاوت است؟

 

در طول زندگی دندان های ما طی مراحل مختلفی به رشد خود ادامه می دهند آخرین دندانی که این روند را تکمیل می کند دندانی است به نام دندان عقل که مسلما اسم آن هیچ ارتباطی با عقل و کامل شدن آن ندارد .

این دندان ها که شامل چهار دندان می شوند هر کدام پشت دندان های آسیاب و در هر دو طرف فک بالا و پایین انسان معمولا بین سنین 17 تا 25 سالگی رشد می کنند .

 

متوسط هزینه ایمپلنت دندان در تهران چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در تهران برای افراد مختلف و دارای شرایط گوناگون می‌تواند افزایش و یا کاهش پیدا کند. همچنین ایمپلنت یک واحد دندان با چند واحد و یا تمام دندان‌های یک فک متفاوت است  که با یک محاسبه کوچک می‌توانید هزینه قیمت ایمپلنت کامل را به دست آورید.

 

 

  • اصلاح طرح لبخند
  • ایمپلنت
  • عصب کشی
  • پروتز دندان
  • جراحی دندان
  • بلیچینگ
عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت در تهران

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت در تهران

عوامل بسیاری هستند که بر روی قیمت ایمپلنت دندان در تهران تاثیرگذار می‌باشند و بر اساس آن‌ها می‌توان قیمت نهایی جراحی ایمپلنت را به تعیین کرد.

برند ایمپلنت

شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت ایمپلنت دندان مشغول به فعالیت هستند که هر کدام از آن‌ها ایمپلنت‌هایی با کیفیت‌های مختلفی را وارد بازار کرده‌اند. در واقع هرچه کیفیت مواد استفاده شده در ایمپلنت‌ها بالاتر باشد می‌تواند نتیجه بهتری را برای بیمار به دست آورد و در نهایت هزینه بالاتری را نیز دریافت می‌کند و در قیمت ایمپلنت دندان در تهران تاثیر گذار می یاشد.

کیفیت روکش ایمپلنت

کیفیت روکش‌های ایمپلنت و موادی که برای ساخت آن استفاده می‌شود تاثیر مستقیمی بر روی هزینه کاشت ایمپلنت در تهران خواهد داشت. به طور قطع هر چه کیفیت روکش ایمپلنت بیشتر باشد می‌تواند از مقاومت و استحکام بالاتری در برابر آسیب و یا ضربه برخوردار باشد. از این رو هزینه بالاتری نیز برای قیمت ایمپلنت دندان در تهران با کیفیت دریافت می‌شود.

محل جغرافیایی کلینیک

محل جغرافیایی کلینیک دندانپزشکی می‌تواند بر روی قیمت کاشت دندان نیز تاثیرگذار باشد. معمولا کلینیک‌هایی که در شهرهای بزرگتر واقع شده‌اند نسبت به شهرستان‌ها هزینه بالاتری برای ارائه خدمات خود در نظر می‌گیرند. این فاکتور را می‌توان برای نواحی مختلف یک شهر نیز در نظر گرفت. مراجعه به جایی که ایمپلنت قیمت مناسب در تهران داشته باشد در قیمت نهایی موثر است و کمتر می‌شود.

میزان مدرن بودن تجهیزات مورد استفاده

هر چه تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده در یک کلینیک به روزتر و پیشرفته‌تر باشد می‌تواند هزینه بیشتری را برای درمان ایمپلنت دندان از بیماران خود دریافت کند. مدرن بودن تجهیزات به بهبود روند درمانی و تسریع در آن کمک بسیاری می‌کند.

پیوند استخوان و سینوس لیفت

در برخی از مواقع ممکن است لثه مقاومت لازم برای پذیرش ایمپلنت را نداشته باشد و یا به اصطلاح دیگر تحلیل رفته باشد. در این صورت قبل از اقدام به ایمپلنت دندان بایستی جراحی پیوند اسخوان انجام بدهید که این نیز هزینه جداگانه‌ای دربردارد و روی قیمت ایمپلنت دندان موثر است.

هزینه‌های جانبی ایمپلنت دندان در تهران

علاوه بر قیمت ایمپلنت دندان در تهران هزینه‌های دیگری که با عنوان هزینه جانبی شناخته می‌شوند بایستی در زمان انجام این جراحی توسط بیمار پرداخت گردند

 کشیدن دندان

گاهی اوقات قبل از انجام ایمپلنت نیاز به کشیدن دندان آسیب دیده است که توسط دندانپزشک متخصص انجام می‌شود. از این رو این مسئله می‌تواند هزینه‌ای جداگانه برای بیمار در برداشته باشد.

 پیوند استخوان فک

در برخی از افراد به دلیل تحلیل لثه نیاز به پیوند استخوان فک برای افزایش استحکام بخشیدن به ان است که در این صورت بایستی این جراحی قبل از کاشت ایمپلنت دندان انجام گیرد. جراحی پیوند استخوان فک خود نیز هزینه‌ای دربرخواهد داشت.

 جراحی افزایش عرض استخوان فک

گاهی اوقات در برخی از افراد ارتفاع لثه آن‌ها کوتاه بوده و نیاز به افزایش عرض استخوان فک دارد. انجام اینکار بایستی قبل از اقدام به کاشت ایمپلنت دندان در تهران صورت گیرد. این موارد بر هزینه کاشت دندان موثر است.

 

جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره زیر  تماس یا در واتساپ بصورت مستقیم یا دندانپزشک در ارتباط باشید

09120824801

 

 

 جراحی سینوس لیفت

برخی از افراد برای کاشت ایمپلنت استخوان کافی در فک خود ندارند و نیاز به پیوند استخوان برای استحکام فک و لثه آن‌ها وجود دارد. از این رو در زمان جراحی سینوس لیفت مواد پیوندی استخوان در محل مناسب جاگذاری می‌شود و به افزایش مقاومت فک پرداخته می‌شود.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

به طور کلی بیمه ها هزینه های ایمپلنت دندانی را پوشش نمی دهند اما برخی از بیمه های تکمیلی این پوشش را برای مشتریان خود فراهم آورده اند. برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه باید ابتدا بررسی کنید که شرایط بیمه تکمیلی شما چگونه است.

در صورتی که مراکز خاصی را فقط پوشش می دهند، باید برای ایمپلنت به آنها مراجعه کنید اما اگر امکان پرداخت آزاد وجود داشته و سپس بتوانید از بیمه تکمیلی خود دریافت کنید، می توانید به مراکز دیگر مراجعه کنید.

 کاهش قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یک درمان عمری است که مزایای بسیار زیادی برای شما ایجاد می کند و ایمپلنت دندان می تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای سلامتی و زیبایی شما باشد. ایمپلنت دندان به نسبت سایر رقبای خود هزینه بیشتری دارد و ممکن است پرداخت این هزینه برای همه آسان نباشد. به کمک راهکار کاهش قیمت ایمپلنت دندان که به شما در ادامه اعلام می شود، می توانید یک درمان با هزینه ایمپلنت مناسب بدون کاهش کیفیت داشته باشید.

در نظر داشته باشید برای ایمپلنت ارزان از برند های غیر معتبر استفاده نکنید و هرگز به پیش یک مرکز غیر معتبر مراجعه نکنید زیرا عوارض آن ممکن است جبران ناپذیر بوده و حتی سبب افزایش هزینه برای شما باشد.

1- استفاده از برند های ایمپلنت کره ای اما با کیفیت

به طور کلی ایمپلنت های اروپایی هزینه بیشتری به نسبت ایمپلنت های کره ای دارند و به همین علت ایمپلنت های کره ای محبوبیت ویژه در جهان پیدا کرده اند. ایمپلنت های کره ای در کنار هزینه مناسبی که برای درمان می کنید، کیفیت بسیار مناسبی دریافت کنید.

2- پرداخت به صورت اقساطی

در صورتی که توانایی پرداخت یکجا هزینه ایمپلنت دندان را ندارید، مرکز ایمپلنت برای شما امکان پرداخت هزینه را به صورت اقساطی برای شما فراهم کرده است. شما می توانید قیمت ایمپلنت دندان را با چک و بدون چک نیز پرداخت کنید.

3- استفاده از طرح درمان اصولی و مناسب

طرح درمانی که متخصص ایمپلنت به شما ارائه می دهد، مستقیما بر روی کیفیت، میزان موفقیت و قیمت ایمپلنت شما موثر است. بهتر است قبل از ارائه طرح درمان، میزان بودجه و شرایط خود را برای متخصص ایمپلنت شرح دهید، تا پزشک وابسته به شرایط شما بهترین طرح درمان با هزینه مناسب به شما ارائه دهد.

4- استفاده از روکش های معمولی تر

به طور کلی روکش ایمپلنت مستقیما بر روی زیبایی و قیمت ایمپلنت موثر است. برای کاهش هزینه ایمپلنت دندان می توانید از روکش های پی اف ام استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. روکش های پی اف ام استحکام مناسبی دارند و زیبایی قابل قبولی ارائه می دهند.

قیمت انواع ایمپلنت

ایمپلنت دندانی امروزه دارای انواع بسیار گسترده ای می باشند که هر کدام از آنها می توانند شما را از بسیاری مشکلات رها سازند.

قیمت ایمپلنت دیجیتال

ایمپلنت های دیجیتال به کمک عکس های سه بعدی و شبیه سازی های سه بعدی انجام می شود که در این نوع ایمپلنت جراحی به صورت حداقل برش و خونریزی انجام می شود. قیمت ایمپلنت دیجیتال به علت نیاز به تجهیزات بیشتر، هزینه بیشتری از ایمپلنت های معمولی دارد.

قیمت ایمپلنت دندان جلو

دندان های جلو اصلی ترین عامل زیبایی لبخند هستند و ایمپلنت در این ناحیه از نظر زمان و زیبایی از حساسیت بیشتر برخوردار می باشد. بهتر است برای ایمپلنت دندان جلو از روکش های تمام سرامیک استفاده کنید و در صورت اهمیت زمان می توانید از ایمپلنت های فوری استفاده فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان جلو چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت دندان جلو با سایر نواحی دهان به طور کلی تفاوتی ندارد و قیمت ایمپلنت یک واحد محاسبه می شود اما در صورت نیاز به روکش های تمام سرامیک یا کاشت به صورت فوری این هزینه بیشتر می شود.

قیمت ایمپلنت با لیزر

در برخی موارد از کاشت ایمپلنت دندان ممکن است که عفونت لثه ایجاد شود که این مورد به ندرت اتفاق می افتد. برای کاهش امکان و درمان این عفونت از لیزر استفاده می شود. قیمت ایمپلنت با لیزر کمی از ایمپلنت معمولی بیشتر است.

 

 

جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره زیر  تماس یا در واتساپ بصورت مستقیم یا دندانپزشک در ارتباط باشید

09120824801

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

برخی از افراد ممکن دچار بی دندانی در سطح گسترده باشند و این بی دندانی در تمام فک بالا یا فک پایین باشد. ایمپلنت های دندانی برای این افراد دارای نوع های مختلفی از این درمان است که بتوانند زیبایی و قدرت جویدن خود را برگردانند.

ایمپلنت ارزان

همه ی افراد قبل از انجام درمان به دنبال انجام آن با بهترین هزینه و بالاترین کیفیت هستند. ایمپلنت ارزان به خودی خود بد نیست در صورتی که به صورت اصولی انجام شود و از برندهای ایمپلنت غیر معتبر استفاده نشود. در ابتدا باید بگوییم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و همیشه هم نمیتوان گفت که هر گرانی خوب است. در ابتدا به بررسی ایمپلنت های ارزان و نحوه انجام ایمپلنت به صورت به صرفه ترین قیمت صحبت می کنیم.

همانطور که می دانید ایمپلنت دندان دارای حساسیت و پیچیدگی مخصوص به خود می باشد و این درمان نیاز به تحقیق دارد و باید به بهترین شیوه ممکن انجام شود. اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است برندهای متفاوتی برای ایمپلنت وجود دارد و برخی از آنها ممکن است هزینه پایین تری داشته باشند اما معتبر نباشد.

همچنین برای انجام درمان ایمپلنت ممکن نیاز به انجام پیوند استخوان وجود داشته باشد که این پیوند استخوان به طور مستقیم بر روی موفقیت درمان و طول عمر ایمپلنت دارد و این درمان باید به صورت کامل انجام شود.

عوارض ایمپلنت ارزان

از مهمترین عوارض ایمپلنت ارزان می توان به شکست درمان ایمپلنت اشاره کرد. ایمپلنت دندان دارای موفقیتی بالای 97 درصد است اما در صورتی از برندهای معتبر استفاده نشود و استخوان فک استحکام کافی نداشته باشد، ممکن است سبب شکست درمان ایمپلنت شود که یکی از مهم ترین عوارض ایمپلنت ارزان است.

ایمپلنت فوری

قیمت ایمپلنت فوری

ایمپلنت دندانی معمولی مدت زمانی بین 1 الی 6 ماه نیاز دارند تا به خوبی به استخوان فک جوش بخورند اما ایمپلنت های فوری این مدت زمان را برای شما بین چند روز و نهایت کمتر از 1 ماه به پایان می رساند. البته این ایمپلنت با نام ایمپلنت های یک روزه نیز شناخته شده اند.

البته در نظر داشته باشید برای ایمپلنت فوری، شرایط خاصی لازم است که توسط متخصص تعیین می شود که امکان انجام ایمپلنت فوری برای شما وجود دارد یا خیر ؟

در روش ایمپلنت فوری باید فرد متقاضی دارای شرایط خاص و ویژه ای باشد تا بتوان از این روش برای او استفاده نمود و البته نکته دیگری که تفاوت بین دو روش است هزینه ایمپلنت فوری است.

به طور معمول هزینه ایمپلنت فوری کمی بیشتر از ایمپلنت معمولی است و آن هم به دلیل طراحی و ساخت تاج موقت و برخی درمان های تکمیلی است که برای کاشت ایمپلنت فوری باید مورد استفاده قرار گیرد.

با ما همراه باشید تا هر آنچه باید در رابطه با ایمپلنت فوری بدانید را برای شما به صورت کامل شرح دهیم.

جهت استفاده از ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان و بهترین دکتر ایمپلنت فوری در دندانپرشکی شبانه  روزی دکتر مسعود شاه حسینی می توانید از طریق شماره 09120824801 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در روش ایمپلنت فوری باید ابتدا یک اسکنر داخلی وارد دهان شما شود سپس یک عکس چند بعدی از دهان و دندان شما تهیه کند. عکسی که با این اسکن گرفته می شود.

تمامی اطلاعاتی که در رابطه با بافت نرم و دندان های شما لازم است تهیه می کند و در اختیار پزشک متخصص شما قرار می دهدپس از آن بیمار باید به رادیولوژی مراجعه کند و یک عکس CBCT از بافت سخت دهان و تراکم استخوان تهیه کند.

هنگامی که این اطلاعات از دهان و دندان بیمار دریافت شود درواقع اطلاعات دقیقی از مکان، زاویه و موقعیت دقیق ایمپلنت دندان فوری مشخص می شود. هدف اغلب پزشکان از شبیه سازی این فرآیند در فضای مجازی به این علت است که بهتر، دقیق تر و با مهارت بیشتری بتوانند کاشت ایمپلنت دندان فوری را انجام دهند.

در این صورت دندان پزشک شما برای کاشت ایمپلنت دیگر نیازی به شکاف لثه نخواهد داشت و فقط یک سوراخ کوچک بر روی لثه شما ایجاد می کند تا بتواند ایمپلنت فوری را به صورت دقیق درون سوراخ دندان کاشت کند. طبیعی است با این روند درمانی تعداد مراجعه بیمار به دندان پزشکی نیز کاهش یابد.

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت

با توجه به مطالب مطرح شده در بخش های قبلی  برای موفقیت و فرایند ایمپلنت پزشک متخصص ایمپلنت، نقش بسیار مهمی دارد هرگاه متخصص ایمپلنت تجربه ی کافی را داشته باشد به آسانی می تواند از بروز هرگونه اقدام ناموفق جلوگیری کند. دندانپزشکی دکتر مسعود شاه حسینی  و دندانپزشکی شبانه روزی در تهرانپارس با دارا بودن بهترین تیم متخصص ایمپلنت تهران برای ارائه ی کاملترین خدمات در خدمت شما است.  دکتر متخصص جراحی ایمپلنت ابتدا ارزیابی های لازم را انجام می دهد با توجه به بررسی های انجام شده دکتر متخصص ایمپلنت به آسانی تصمیم می گیرد که کدام یک از انواع ایمپلنت می تواند گزینه ی مناسب باشد. قبل از انجام کاشت دندان  معمولا یک جلسه ی مشاوره ای بین متخصص ایمپلنت و بیمار صورت می گیرد، در این جلسه می توانید اطلاعات کامل در مورد فرایند کاشت دندان کسب کنید. اگر پزشک مربوطه تخصص کافی نداشته باشد ممکن است در جراحی انجام شده در فک بالا یکی از سینوس ها یا به عبارت دیگر حفره های بینی سوراخ شود و این امر تاثیر نامطلوبی بر عملیات ایمپلنت داشته باشد.

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چقدر طول می کشد؟

معمولاً بین زمان کاشت ایمپلنت و زمانی که می توانید از دندان ایمپلنت شده خود استفاده کنید چندین ماه فاصله وجود دارد. زیرا پس از کاشت ایمپلنت، باید اجازه دهید استخوان رشد کند و به سطح ایمپلنت جوش بخورد تا ایمپلنت از ثبات کافی برای تحمل فشار فک برخوردار باشد. این روند سه تا شش ماه طول می کشد. پس از گذشت این زمان می توان اباتمنت و روکش را در جای خود جایگذاری کرد و شما صاحب دندان می شوید.

اما در صورت وجود مشکلاتی در استخوان فک و نیاز به پیوند استخوان، باید چندین ماه را هم برای جوش خوردن پیوند و آماده شدن استخوان برای کاشت ایمپلنت در نظر بگیرید، با این وجود در شرایط خاصی که استخوان در وضعیت چندان نامطلوبی نباشد، می توان پیوند استخوان و کاشت پایه ایمپلنت را در یک جلسه و همزمان انجام داد. در مواردی که بیمار شرایط مناسبی برای کاشت فوری ایمپلنت داشته باشد، تمام مراحل کاشت دندان در یک روز انجام می شود، یعنی در همان روز که کاشت اولیه و پایه ی ایمپلنت انجام می گیرد، یک روکش موقتی هم روی آن سوار می شود تا فضای خالی دندان در دهان پر شود. اما توجه کنید که این روکش موقتی است و تنها جنبه ی زیبایی دارد، از این جهت نمی توانید از این دندان برای جویدن استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید می توانید ایمپلنت فوری انجام دهید یا خیر، باید با متخصص ایمپلنت صحبت کنید، زیرا امکان انجام پذیر بودن آن به سلامت دهان و دندان و توانایی بدنی شما بستگی دارد.

دکتر مسعود شاه حسینی

قیمت کاشت دندان بدون ایمپلنت چقدر است؟

کاشت دندان بدون ایمپلنت بدین معنی است که برای دندان‌های از دست رفته جایگزین دیگری به جز ایمپلنت در نظر بگیریم. بریج دندان و دندان مصنوعی به منظور پر کردن دندان‌های از دست رفته استفاده می‌شوند که هزینه آن نسبت به ایمپلنت کمتر است.

پس زدن انواع ایمپلنت دندان

با توجه به ایمپلنتی که از تیتانیوم ساخته می شود هیچ سلول زنده ای درونش وجود ندارد و هیچ ماده ی کد دار و ژنتیکی درون آن نیست که بگوییم تحریک می کند .با توجه به این که ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم هستند ، تیتانیوم زیر سازگار هست  یعنی با محیط دهان و بافت ها و استخوان سازگار کامل دارد و به ندرت حساسیت ایجاد می کند و پس می زند .

در صورت پس زدن بر می گردد به رعایت بهداشت دهان و افراد سیگاری عاملی است که بهداشت دهان را با مشکل رو به رو می کند.

طول درمان ایمپلنت دندان

طول جراحی کاشت ایمپلنت دندان بستگی به تعداد دندان هایی دارد که نیاز به کاشت دارند که ممکن است این زمان بین نیم ساعت تا دو ساعت باشد، اما در این بین ممکن است فک بیمار نیاز به پیوند استخوان و یا ایجاد تغییر در کف حفره سینوس داشته باشد، که ممکن است زمان جراحی را افزایش دهد. بعد از انجام جراحی کاشت ایمپلنت دندان زمانی حدود 6 تا 24 هفته نیاز است تا ایمپلنت های دندانی به فک بیمار جوش بخورند، بعد از گذشت این زمان جراح فک در صورت اطمینان از جوش خوردن کامل ایمپلنت ها به فک، شروع به گذاشتن پروتز بر روی ایمپلنت ها می کند.

پس زدن ایمپلنت

دهان و دندان¬های فرد جز ساختارهایی هستند که در سلامت و زیبایی فرد دخیل هستند. علاوه بر این موارد خالی بودن جای دندان در دهان برای تغذیه نیز اشکالاتی ایجاد میکند و راه حل این مشکل ایمپلنت دندانی است. با این حال برخی از افراد به دلایلی دچار مشکل عفونت یا پس زدن ایمپلنت میشوند.
ایمپلنت دندانی، فلزی است که با جراحی توسط دندانپزشک داخل فک فرد قرار داده میشود تا از دندان مصنوعی و جایگزین در فک حمایت کند. ایمپلنت¬های دندانی به طور معمول موفقیت آمیز هستند ولی بدن برخی افراد ایمپلنت را پس میزند. با توجه به تحقیقات انجام شده حدود ۵ تا ۱۰ درصد ایمپلنت¬ها پس از چند ماه یا چند سال پس زده میشوند.
چه عواملی روی موفقیت ایمپلنت دندان اثر گذارند؟
عوامل زیادی روی موفقیت آن اثرگذار هستند از جمله:
• لثه های سالم یکی از کلیدی ترین عوامل در پذیرش ایمپلنت توسط بدن فرد هستند. فرد با داشتن بیماریهای فعال لثه نمی تواند جراحی ایمپلنت موفقی داشته باشد. بیماری لثه عفونتی است که لثه ها و فک را از بین میبرد. عفونت لثه ای که درمان نشده میتواند ایمپلنت را احاطه کرده و در نتیجه بدن آن را پس بزند. قبل از داشتن جراحی ایمپلنت از سلامت لثه های خود مطمئن یک شوید.
• سیگار کشیدن: سیگار و به طور کلی دخانیات سبب پس زدن ایمپلنت می شوند زیرا جریان خونی به دهان و لثه ها را کاهش داده در نتیجه زخم به کندی التیام یافته و احتمال پس زدن ایمپلنت بالا می¬رود. تحقیقات آزمایشگاهی مختلف اثبات کرده که نرخ پس زدن ایمپلنت در افراد سیگاری حداقل ۲۰ درصد است. سیگاری بودن به این معنا نیست که شما نمی توانید ایمپلنت داشته باشید. هر چند بهترین حالت این است که یک هفته قبل از ایمپلنت و تا دو ماه پس از آن کشیدن سیگار را برای دریافت نتیجه بهتر و کاهش احتمال خطر پس زدن ایمپلنت کنار بگذارید.
• مشکلات استخوان فک: دریافت موفقیت آمیز ایمپلنت به مقدار استخوان فکی که از ایمپلنت محافظت میکند هم بستگی دارد و از نظر جراحی نیز در صورت عدم مقاومت کافی استخوان فک امکان قرار دهی ایمپلنت وجود ندارد. در برخی از افراد که دچار اختلالات پوکی استخوان هستند احتمال این مشکل وجود دارد، زیرا در این موارد قوام استخوان بسیار پایین می آید. استخوان¬های شکننده نیز خطر پس زدن ایمپلنت داشته و علاوه بر این مشکلات شدید لثه نیز به استخوان فک آسیب می رساند.
• مشکلات پزشکی: پس زدن ایمپلنت در مواردی که فرد دچار بیماری¬های نقص سیستم ایمنی، دیابت، روماتیسم و آرتروز باشد بسیار بیشتر رخ میدهد، زیرا در این مشکلات جریان خون کندتر است و در نتیجه التیام بدن نیز به آرامی اتفاق می افتد. این التیام آهسته سبب میشود که ایمپلنت و استخوان فک با هم به خوبی جوش نخورند. مصرف برخی داروها نیز خطر پس زدن ایمپلنت را افزایش میدهند، پس بهتر است که مصرف داروهای خود را به اطلاع دندانپزشک جراح خود برسانید. در سال ۲۰۱۶ تحقیقات دانشگاه مک گیل مشخص کرد که استفاده از داروی ضد اسید معده باعث کاهش رشد استخوانهای جدید میشود که بر همین اساس جوش خوردن استخوان با فک را برای بدن فرد مشکل میکند. تحقیقات دانشگاه بوفالو نیز مشابه همین مورد را در افرادی که از داروهای ضد افسردگی استفاده میکنند اثبات کرد.
• ساختار دندانی نامناسب: ساختار دندانی نیز اثر مهمی در موفقیت کاشت ایمپلنت داشته و درصد موفقیت ایمپلنت در برخی افراد پایین می¬آید برای مثال در صورتی که فرد در ناحیه دهان و دندان دچار محدودیت هایی باشد. مشکلات ساختاری که دامنه حرکتی فک پایین را محدود می¬کند و یا به گونه¬ای است که فرد قادر نیست دندانها را به خوبی مسواک بزند احتمال پس زدن ایمپلنت در این موارد بالاست.
• جراح بی تجربه: همه دندانپزشک¬های جراح به یک اندازه با مهارت نیستند و یک درصد احتمال پس زدن ایمپلنت ممکن است به علت بی تجربگی جراح باشد. در این موارد به علت حساسیت کار هر چه جراح با تجربه تر باشد شانس موفقیت نیز بالاتر است، زیرا یک جراح ایمپلنت با تجربه میداند که چه تعداد ایمپلنت برای حمایت دندان کارگزاری شده کافی است. این نکته از آن¬ جایی اهمیت پیدا میکند که تعداد ناکافی ایمپلنت در فک باعث فشار بیش از حد به آن میشود و احتمال پس زدن ایمپلنت را بالا میبرد. علاوه بر این جراح با تجربه احتمالا به میزان کمتری به بافت پریودنتال فرد آسیب می رساند. پس دندانپزشکی انتخاب کنید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشد.

 

دکتر مسعود شاه حسینی

مشکلات پس زدن اولیه ایمپلنت

پس زدن اولیه ایمپلنت و مشکلات مربوط به آن ممکن است در همان ماه های اول اتفاق بیفتد. طبیعتا احساس درد و ناراحتی بعد از جراحی ایمپلنت طبیعی است که با داروهای مسکن رفع خواهد شد. در صورتی که درد شما پس از ۵ تا ۷ روز تخفیف پیدا نکرد با دندانپزشک خود مطرح کنید. بین ۳ تا ۶ ماه طول میکشد تا ترمیم ایمپلنت رخ دهد. درد و التهاب پس از دریافت ایمپلنت طبیعی هستند اما در صورت وجود نشانه های زیر حتما به دندانپزشک خود مراجعه کنید:

• عفونت در محل ایمپلنت
احتمال عفونت در محل ایمپلنت به علت بیماریهای ضعف سیستم ایمنی، سیگار کشیدن و ساختار ناهنجار دهانی وجود دارد. در نتیجه باید مراقب عفونت در این مرحله باشید
• در صورت تکان و جابجایی مختصر ایمپلنت
بلافاصله بعد از جاگذاری ایمپلنت به جای دندان احتمال جابه¬جایی و تکان آن وجود دارد که نشان دهنده عدم ثبات کافی در ایمپلنت است. به طور معمول تا زمانی که ایمپلنت کاملا با استخوان فک جوش نخورده باشد دندان مصنوعی روی ایمپلنت قرار نمیگیرد اما در برخی موارد بلافاصله دندان روی ایمپلنت قرار میگیرد. این شیوه زمان کمتر و پزشکان کمتری را درگیر میکند اما خطر پس زدن ایمپلنت نیز بالاتر است.
• واکنشهای آلرژی و حساسیت
بعضی افراد به فلز تیتانیوم حساسیت داشته و نشانه های آلرژی نسبت به این فلز التهاب، از دست دادن حس چشایی و گاها حس سوزش در دهان است. در صورتی که دستورات دندانپزشک خود را انجام ندهید خطر پس زدن ایمپلنت را بالاتر میبرد، زیرا عادات غذایی و برخی فعالیت های شما میتواند نتایج ایمپلنت را با شکست یا با موفقیت روبرو کند. دندانپزشک ممکن است از شما بخواهد که تا زمانی که ایمپلنت کاملا جوش بخورد غذاهای سفت مصرف نکنید.

نشانه های پس زدن ایمپلنت به شرح زیر است:

1. مشکلات جویدن
2. التهاب لثه
3. تحلیل لثه
4. شل شدن ایمپلنت
5. درد شدید
در صورت داشتن این علائم به پزشک خود مراجعه کنید.دکتر مسعود شاه حسینی

ایمپلنت کره ای یا سوئیسی ؟ کدام بهتر است ؟

ز میان کشورهای تولید کننده ایمپلنت، سوئیس و کره دو تولید کننده توانمند هستند که از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت ایمپلنت دندان استفاده می کنند.

کیفیت ساخت بالای ایمپلنت های کره ای و سوئیسی باعث شده تا امتحان خود را از بابت رضایت مشتریان پس بدهند و تقاضا برای استفاده از آنها در حال افزایش باشد.

در ایران نیز اغلب ایمپلنتولوژیست ها از ایمپلنت های کره ای و سوئیسی برای مراجعین خود استفاده می کنند.

هر دو نوع ایمپلنت های کره ای و سوئیسی به دلیل رعایت کردن الزامات FDA از دوام و ماندگاری بالا برخوردار هستند.

با این حال در میان ایمپلنت های کره ای باید به دنبال شرکت ها و برندهای سازنده معتبر باشید. البته فاکتور طول عمر بیشتر از برند سازنده متاثر از توانمندی و مهارت جراح در کاشت ایمپلنت است.

طول عمر کدام بیشتر است ؟  ایمپلنت کره ای یا سوئیسی

هر دو برند سوئیسی و کره ای از کیفیت و طول عمر مطلوب در میان تولیدات کشورهای مختلف برخوردار هستند.

بنابراین در چنین سطحی از انتخاب، میان دو برندی که کیفیت استاندارد و مشابهی دارند بهتر است مهارت جراح را در اولویت قرار دهید و به دنبال انتخاب متخصصی باشید که بتواند یک کاشت بی عیب و نقص و موفقیت آمیز را برای شما انجام دهد.

دکتر صفار دندانپزشک و متخصص در ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندان و لثه است که از سابقه فعالیت بالا در حوزه جراحی ایمپلنت نیز برخوردار می باشد.

در کلینیک دندانپزشکی دکتر صفار از بهترین برندهای ایمپلنت کره ای استفاده می شود که در طول سالها تجربه و استفاده امتحان خود را از بابت کیفیت پس داده‌اند.

شما می توانید با خیال آسوده از اخذ نتیجه مطلوب به این کلینیک مراجعه نموده و از مشاوره اصولی ایشان بهره مند شوید.

 روش های قالب گیری ایمپلنت

نحوه قالب گیری روکش ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت به چه صورت انجام می شود؟ این سوال معمولا برای افرادی که مایل هستند از ایمپلنت دندان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته خود استفاده کنند به وجود آمده است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع قالب گیری ایمپلنت دندان آشنا کنیم و مراحل قالب گیری ایمپلنت را به صورت کامل مطرح کنیم.

منظور از قالب گیری ایمپلنت چیست؟

حدود 3 ماه بعد از این که فیکسچر در استخوان کاشته شد بایستی روی آن قطعه ای به نام ایمپرشن کوپینگ بسته شود تا بتواند رابطه فیکسچر را به لابراتوار برای ساخت روکش منتقل کند.

روی این ایمپرشن کوپینگ مواد قالب گیری قرار میگیرد. مواد قالب گیری بعد 2 دقیقه سفت می شود و این قالب را به لابراتوار می فرستیم.

چرا قالب گیری ایمپلنت دندان را انجام می دهند؟

بعضی مواقع در کنار ایمپلنت هایی که در فک قرار داده شده، دندان هایی وجود دارند که از قبل عصب کشی شده اند و پر شده اند و نیاز به روکش دارند. بنابراین با یک قالب گیری همزمان از دندان و ایمپلنت می توان برای هر دو روکش تهیه کرد. برای قالب گیری دندان نیاز به 3 جلسه رفت و آمد می باشد. برای قالب گیری و تهیه روکش ایمپلنت نیز نیاز به 3 جلسه رفت و آمد می باشد.

وقتی که در یک جلسه انجام شود در نتیجه رفت و آمد بیمار برای تحویل گرفتن روکش روی دندان و ایمپلنت کمتر خواهد بود.

چرا قالب گیری ایمپلنت دارای اهمیت است؟

ضرورت و اهمیت قالب گیری ایمپلنت این است که برای روکش گذاشتن نیاز به قالب گیری ایمپلنت داریم چرا که نمیتوان ایمپلنتی گذاشت و روکش روی آن نگذاشت!

مرحله قالب گیری ایمپلنت و لابراتوار دارای اهمیت زیادی است و میبایست حتما به درستی انجام شود تا از مشکل و آسیب دندان بیمار جلوگیری شود.

قالب گیری ایمپلنت چقدر طول میکشد؟

این که قالب گیری دندان برای روکش چقدر طول میکشد، به سرعت عمل لابراتوار و شلوغ بودن لابراتوار که قرار است روکش را بسازد، بستگی دارد و تحویل روکش به بیمار از 10 روز تا 1 ماه به طول می انجامد.

بهترین زمان قالب گیری ایمپلنت دندان چه زمانی است؟

اگر جراحی ایمپلنت به روش فلپ لس انجام شود می توان حتی همان لحظه قالب گیری را انجام داد.

همچنین اگر جراحی ایمپلنت به صورت نرمال انجام شده باشد، بهترین زمان قالب گیری دندان معمولا 2 تا 4 ماه بعد از جراحی می باشد.

البته در زمان تحویل روکش به بیمار و زمان سفت کردن اباتمنت، میزان جوش خوردن ایمپلنت به استخوان بررسی می شود و اگر هنوز کاملا جوش نخورده باشد باز هم صبر می کنیم تا بیشتر جوش بخورد و بعد از طی این مدت روکش در دهان بیمار نصب می گردد.

اسم مواد قالب گیری دندان چیست؟

نام مواد قالب گیری دندان که از جمله معروف ترین مواد قالب گیری ایمپلنت دندان است، مواد قالبگیری اسپیدکس نام دارد. مواد قالب گیری آلژینات هم یکی از مواد قالب گیری است که برای ایمپلنت استفاده می شود.

برای ثبت رابطه 2 فک نیز از موم بایت دندانسازی استفاده می شود.

روش های قالب گیری ایمپلنت کدام است؟

روش قالب گیری ایمپلنت وجود دارد. روش اوپن تری (OPEN TRAY) و روش کلوز تری (CLOSE TRAY).

دقت روش اپن تری بیشتر است ولی در بیمارانی که دهان آن ها خیلی باز نمی شود مجبوریم از روش کلوز تری استفاده کنیم. البته میزان سختی مواد قالب گیری هم تعیین کننده هستند که از کدام روش قالب گیری استفاده کنیم.

قالب گیری ایمپلنت چند مرحله دارد؟

معمولا بعد از قالب گیری ایمپلنت 2 جلسه و حداکثر 3 جلسه برای مرحله تست کردن نیاز می باشد.

مرحله بعد از قالبگیری ایمپلنت چیست؟

دندان پزشک در مرحله بعد از قالبگیری ایمپلنت، آن را روی دندان بیمار تست می کند و قالب گیری نهایی را برای لابراتوار ارسال می کند. بعد از تحویل و ساخت پروتز و تاج دندان توسط لابراتوار، قالب بر روی ایمپلنت نصب می گردد.

چه چیزهایی برای ایمپلنت مضر است ؟

عادت های بدی وجود دارد که برای ایمپلنت دندان مضر می باشد. عادت های روزانه شما می تواند در تعیین طول عمر ایمپلنت دندان شما موثر باشد. کاربرد اصلی دندان برای جویدن است اما برخی افراد از آنها برای اهداف دیگری مانند باز کردن بطری ها، پاره کردن کیسه چیپس یا شکستن آجیل ها و.. استفاده می کنند. این کار ها می تواند باعث ضعیف شدن ایمپلنت و آسیب زدن به آن شود.

عادت دیگری که به ایمپلنت دندان آسیب می زند، کشیدن سیگار می باشد. سیگار کشیدن اثرات مخربی بر روی لثه می گذارد و با گذشت زمان کارایی آن را از بین می برد. تمیز کردن روتین ایمپلنت اهمیت زیادی دارد زیرا رسوبات روی دندان را از بین می برد. در صورت رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان رسوبات باعث بیماری لثه و آسیب به ایمپلنت می شود.

یکی دیگر از کار هایی که برای ایمپلنت دندان مضر است جویدن اشیا سخت مانند جویدن ناخن، مداد، خلال دندان و.. است. این کار به مرور صدمات زیادی به ایمپلنت وارد می کند. عدم استفاده از نخ دندان نیز منجر به بیماری لثه و شکستن ایمپلنت می شود.

جهت استفاده از ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان و بهترین دکتر ایمپلنت فوری در دندانپرشکی شبانه  روزی دکتر مسعود شاه حسینی می توانید از طریق شماره 09120824801 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ایمپلنت های آمریکایی

کشور آمریکا همانطور که می دانید دارای صنعت بسیار پیشرفته ی می باشد همچنین دارای تکنولوژی های روز دنیا است. این دو مورد باعث می شود کیفیت ایمپلنت های آمریکایی بسیار بالا باشد. با ما همراه باشید تا انواع ایمپلنت های آمریکایی را مورد بررسی قرار دهیم.

مزایا و معایب ایمپلنت های آمریکایی

همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید هر دسته دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است. این مزایا و معایب بسیار مهم می باشد زیرا می تواند در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار باشد. در این قسمت به بررسی مزایا و معایب ایمپلنت های آمریکایی می پردازیم.

مزایای ایمپلنت های آمریکایی

در ساخت ایمپلنت های آمریکایی از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود که باعث بالا رفتن، درصد موفقیت درمان می شود. از طرفی کیفیت ایمپلنت های آمریکایی نیز بسیار بالا  می رود. تمام این موارد می تواند باعث ایجاد آرامش و تجربه بهتر در بیماران شود. مزایای ایمپلنت های آمریکایی به شرح زیر است:

  • استفاده از تکنولوژی های روز
  • درصد موفقیت بالای درمان
  • کیفیت بالا
معایب ایمپلنت های آمریکایی

قیمت ایمپلنت های آمریکایی در ایران به موارد متفاوتی بستگی دارد مانند تغییر قیمت ارز، ولی در حالت کلی به علت استفاده از تکنولوژی های بسیار پیشرفته در ساخت ایمپلنت های آمریکایی، آنها دارای قیمت بالایی هستند. قیمت بالای ایمپلنت های آمریکایی را می توان تنها عیب آنها دانست.

انواع ایمپلنت آمریکایی

به علت صنعت پیشرفته آمریکا، برند های متفاوتی در این کشور مشغول به ساخت ایمپلنت های دندانی هستند. در این قسمت قصد داریم برخی از این برند ها را مورد بررسی قرار دهیم تا شما با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید.

ایمپلنت زیمر

یکی از برندهای آمریکایی معروف ایمپلنت زیمر می باشد که فعالیت خود را در سال1927 آغاز کرده است. ایمپلنت زیمر دارای ابتکار بسیار زیادی، در طراحی و تولید ای ایمپلنت های دندانی است به همین علت نیز دارای محصولات بسیار با کیفیتی می باشد. همچنین ایمپلنت زیمر لقب گران ترین ایمپلنت دنیا را دارا می باشد. انواع فیکسچر های زیمر به شرح زیر است:

  • OSSEOTITE
  • Tapered Screw-vent
  • T3
  • Eztetic
ایمپلنت اینترالاک

ایمپلنت اینترالاک در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای تجربه مناسبی می باشد. ایمپلنت اینترالاک همانند زیمر در ساخت محصولات خود از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند. این شرکت دارای مجوزهای CE و FDA می باشد. انواع فیکسچر اینترالاک به شرح زیر است:

  • Fusion
  • MILO
  • MLD
ایمپلنت BICON

ایمپلنت بایکان از سال 1968 تحقیق بر روی ایمپلنت های دندانی را آغاز کرد. سر انجام توانست در سال 1982 اولین ایمپلنت دندان خود را تولید کند که این موضوع نشان دهنده تجربه بالای این شرکت می باشد. ایمپلنت بایکان دارای مجوزهای CE و FDA است. انواع فیکسچر های BICON به شرح زیر می باشد:

Short Implant

Max

Narrow

ایمپلنت Biohorizons

ایمپلنت Biohorizons بر اساس یک تحقیق در دانشگاه آلاباما در سال 1994 تاسیس شده است. این برند یکی دیگر از برند های با کیفیت آمریکایی می باشد که شما می توانید از آن استفاده نمائید. انواع فیکسچرهای بایو هور ایزن به شرح زیر است:

  • Tapered
  • legacy

 ایمپلنت ایرانی

ایمپلنت دندان ایرانی نیز تولید می شود اما از نظر سازگاری با شرایط فیزیکی بیمار و کیفیت در تولید آن باید دقت بیشتری وجود داشته باشد.

جهت استفاده از ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان و بهترین دکتر ایمپلنت فوری در دندانپرشکی شبانه  روزی دکتر مسعود شاه حسینی می توانید از طریق شماره 09120824801 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه‌های دولتی و پایه قابل پوشش نیست. بطور کلی خدمات دندانپزشکی مانند لیمینیت، ایمپلنت و… به دلیل اینکه در دسته زیبایی قرار می‌گیرند تحت پوشش بیمه نیستند. لازم به ذکر است که برخی از بانک‌ها و بیمه@های تکمیلی با شرایط خاص ایمپلنت دندان با بیمه را می‌پذیرند. برای دریافت هزینه ایمپلنت دندان حتما باید تحت پوشش بیمه تکمیلی باشید که هزینه ایمپلنت را برای بیمه شدگان خود در نظر گرفته باشد، اما بیمه‌های تکمیلی ایمپلنت نیز با دو محدودیت مواجه هستند:

  1. برای استفاده از بیمه تکمیلی به مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی خود جهت درمان با ایمپلنت مراجعه کنید.
  2. می‌توان به مراکز جهت درمان ایمپلنت مراجعه کرد و مبلغ را به طور کامل بپردازید و بعد از بیمه دریافت کنید.

بیمه تکمیلی برای ایمپلنت دندان

اگر دنبال پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی هستید، در واقع بیمه تکمیلی گروهی تنها گزینه انتخابی شما می‌شود روال آن به این صورت می‌باشد که باید حداقل 50 نفر باشید که توسط سازمان، و یا شرکتی شما تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته باشید در این صورت شرکت در خواست ایمپلنت بیمه تکمیلی گروهی می‌کند و این گزارش را به بیمه گر اطلاع می‌دهد، در واقع شرکت حداکثر را برای پوشش ایمپلنت بیمه تکمیلی مشخص می‌کند، و بعد از آن بیمه گر بر حسب مقدار تعیین شده حق بیمه را مشخص می‌کند.

ایمپلنت با بیمه تکمیلی دانا

آیا هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی دانا قابل پرداخت است؟ بیمه تکمیلی دانا هم مانند سایر بیمه‌های تکمیلی فقط بخشی از خدمات دندانپزشکی از جمله جرم گیری، کشیدن دندان، پرکردن دندان، و سایر خدمات دندانپزشکی را تقبل می‌کند و مواردی همچون ارتودنسی، لمینیت، ایمپلنت را قبول نمی‌کند برای این خدمات باید بیمه تکمیلی گروهی شوید.

ایمپلنت با بیمه بانک ملت

آیا هزینه ایمپلنت دندان با بیمه بانک ملت قابل پرداخت است؟ بیمه بانک ملت هم به صورت فردی، خانوادگی، گروهی انجام می‌شود که هرکدام شرایط خاص خود را دارد، بیمه بانک ملت خدمات ایمپلنت دندان را تحت شرایطی خاص پوشش می‌دهد.

ایمپلنت با بیمه بانک صادرات

آیا هزینه ایمپلنت دندان با بیمه بانک صادرات انجام می‌شود؟ بیمه تکمیلی بانک صادرات بخشی از هزینه ایمپلنت دندان را پوشش می‌دهد و تا حدودی می‌توان این هزینه‌ها را کاهش داد.

هزینه ایمپلنت دندان بدون بیمه تکمیلی

به دلیل گران بدون هزینه ایمپلنت بسیاری افراد که قصد انجام ایمپلنت دارند دنبال راهی برای پرداخت این هزینه‌ها به صورت مقرون به صرفه‌تر هستند افرادی نیز هستند که ذکر کردیم برای این افراد بیمه تکمیلی شرایطی را در نظر گرفته است که می‌توانند با توجه به شرایط خودشان اقدام به استفاده از بیمه تکمیلی نمایند.

چرا هزینه ایمپلنت دندان گران است؟

امروزه دغدغه افرادی که تصمیم به جبران دندان‌های از دست رفته خود کرده اند، پرداخت هزینه‌های مربوط به ایمپلنت دندان است. زیرا ایمپلنت دندان درمانی گران قیمت می‌باشد مخصوصا اگر نیاز باشد که هر دو فک به طور کامل ایمپلنت شوند، به همین دلیل اکثر افراد به دنبال پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه هستند تا بخشی از هزینه ایمپلنت دندان را پوشش دهند. اما عوامل مختلفی وجود دارد تا بر هزینه ایمپلنت دندان اثر بگذارد در زیر بخشی از این عوامل را برای شما آورده ایم:

  • فیکسچر (پست)
  • اباتمنت (پایه متصل کننده پست به تاج)
  • تاج
  • هزینه جراحی
  • تجربه و تخصص دندانپزشک
  • محل قرارگیری کلینیک دندانپزشکی

هزینه بالای ایمپلنت دندان باعث شده است تا افراد برای جبران دندان‌های از دست رفته خود به دنبال روش‌های دیگر با هزینه‌های پایین‌تر و ریسک پذیری بالاتر مانند بریج باشن ، همین امر باعث می‌شود به دنبال روش‌های موقت برای جایگزینی دندان‌ها بروند و باعث تحلیل لثه می‌شود و موجب هزینه‌های بیشتر و دوباره کاری می‌شود.

 

جهت استفاده از ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان و بهترین دکتر ایمپلنت فوری در دندانپرشکی شبانه  روزی دکتر مسعود شاه حسینی می توانید از طریق شماره 09120824801 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

4.8/5 - (41 امتیاز)