4.5/5 - (59 امتیاز)

ایمپلنت فوری تحت بیهوشی

با سلام خدمت همراهان عزیز پیرو مطالب قبلی در مورد در مورد ایمپلنت دندان در این مقاله میخواهیم راجب ایمپلنت فوری تحت بیهوشی بپردازیم.

دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار  درشرق تهران مجهز به اتلق عمل با کادر حرفه ای و پزشکانکتخصص اماده ارایه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی و ازام بخشی می باشد.با ما همراه باشید.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دندان هایتان را از دست داده اید، ایمپلنت دندان می تواند جایگزین مناسبی برای دندان های طبیعی شما باشد. نداشتن دندان هم در زیبایی و اعتماد به نفس افراد و هم در تکلم و غذا خوردن مشکلاتی را به وجود می آورد. امروزه با پیشرفت های فراوان در علم دندان پزشکی دیگر مجبور به تحمل کردن این مشکلات و یا استفاده از دندان مصنوعی نخواهید بود. ایمپلنت دندان جایگزین بسیار مناسب برای دندان طبیعی شما خواهد بود.

 

جهت استفاده از ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان و بهترین دکتر ایمپلنت فوری در دندانپرشکی شبانه  روزی دکتر مسعود شاه حسینی می توانید از طریق شماره 09120824801 با دندانپرشک  تماس و یا در واتساپ در ارتباط باشید

اما مراحل و درد زیاد حاصل از کاشت ایمپلنت باعث می شود افراد زیادی به خاطر ترس و استرس  .قیمت ایمپلنت دندان در تهران از انجام این کار چشم پوشی کنند. در این مطلب قصد داریم  ایمپلنت فوری تحت بیهوشی را برایتان توضیح دهیم که می تواند درد کاشت ایمپلنت را برای این افراد قابل تحمل کند.

 روش کاشت ایمپلنت فوری تحت بیهوشی روشی جدید و مدرنی است که برای راحتی و رفع مشکل مراجعان توسط متخصصین در این زمینه به وجود آمده است. در ادامه به توضیح این روش و مراحل انجام این کار خواهیم پرداخت. تا پایان همراه ما باشید.

در روش ایمپلنت فوری تحت بیهوشی ، بدون احساس کوچکترین دردی می توانید به زیبایی و دندانهای مورد نظر خود برسید. دندانپزشکان همچنین از روش های بسیاری برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات مرتبط با ایمپلنت استفاده می کنند و شما به راحتی می توانید از این خدمات لذت ببرید. همچنین می توانید قبل از کاشت مورد نظر خود ، در مورد عوارض و فواید آن صحبت کنید. اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

در این روش با استفاده از داروهای آرامبخش، حالتی آرام و راحت برای بیمار ایجاد می شود. داروهای آرامبخش که شامل داروهای ضد اضطراب هستند به روش های مختلفی قابل استفاده هستند. در گذشته داروهای آرامبخش به رگ دست یا بازو تزریق می شد و برای بیهوشی بیمار استفاده می شد. آرام بخشی با کمک داروهای آرامبخش خوراکی رایج ترین ترفندی است که امروزه برای کاهش ترس دندان یا ترس از بیمار در بسیاری از کشورها استفاده می شود.

 

دکتر مسعود شاه حسینی

 

 شما عزیزان می توانید ایمپلنت دندان ومشاوره ایمپلنت فوری تحت بیهوشی در دندانپزشکی شبانه روري سپیدارمراجعه نمایید.  دندانپزشکی شبانه روري سپیدار  از به روز ترین روش های کاشت دندان برای بیماران استفاده می کنند. کاشت ایمپلنت بدون جراحی و درد یکی از این روش ها بوده که در دندانپزشکی سپیدار ارایه می شود.

ایمپلنت فوری تحت بیهوشی برای چه افرادی توصیه می شود؟

  • برای افرادی که درد را تحمل نمی کنند.
  • افرادی که حساسیت بالایی در دندان های خود دارند.
  • افرادی که ریفلاکس حنجره حاد دارند.
  • افرادی که به دلیل اضطراب و ترس از دندانپزشکی قادر به نشستن روی صندلی نیستند.
  • دندانپزشک قبل از شروع درمان برای شما دارو تجویز می کند. بیهوشی آرام بخشی ساده ترین روش بیهوشی است و فواید بیهوشی آرام بخشی به شرح زیر است:
    • فراموشی موقت

    دوزهای بالای بنزودیازپین باعث می شود که بیمار بعد از درمان کمتر به یاد بیاورد. این مزیت برای بیماران فوبیای دندانی بسیار خوب است ، زیرا آنها هیچ چیزی از وقایع در طول درمان به یاد نمی آورند. بنابراین ، به احتمال زیاد آنها تمایل به بازگشت و درمان در دوره های بعدی دارند.

    • ایمنی بالا

    تمام داروهای مورد استفاده در روش های آرام بخشی یا کاشت دندان تحت بیهوشی توسط سازمان استاندارد تأیید شده اند ، بنابراین عوارض جانبی خطرناک در بیمار بسیار نادر است.

    • هشیاری نسبی

    در این روش ، اگرچه به دلیل استفاده از بیهوشی ، بیمار کمی احساس گیجی و بی حالی می کند ، اما بیمار هنوز بیدار است و می تواند واکنش نشان دهد و دارای سطح هوشیاری نسبی است. از آنجا که بیمار در حین درمان بیدار است ، در صورت نیاز می تواند گوش دهد و به سوالات دندانپزشک پاسخ دهد.

    استفاده از این روش خصوصاً در مواردی مانند ایمپلنت یک روزه که به دلیل انجام همزمان مصنوعی در یک روز ، طول درمان را افزایش می دهد بسیار مفید است ، زیرا بیمار مدت طولانی درمان را احساس نمی کند و بعد از کار احساس راحتی بیشتری خواهد کرد . این روش بهتر است در یک کلینیک دندانپزشکی مدرن انجام شود.

    چرا ایمپلنت فوری تحت بیهوشی بهتر است؟
    چرا ایمپلنت فوری تحت بیهوشی بهتر است؟
  • چرا ایمپلنت فوری تحت بیهوشی بهتر است؟

    برخی از افراد به دلیل ترس از دندانپزشکی سراغ دندانپزشکی و رفع ایراد دندان های خود نمیروند. اما امروزه دندانپزشکان برای درمان دندان درد از داروهای آرام بخش  و نیز گاهی برای کاشت ایمپلنت از ایمپلنت با بیهوشی استفاده میکنند. کادردرمانی کلینیک دندانپزشکی سپیدار با سابقه ای درخشان در زمینه خدمات دندانپزشکی با معاینه دهان و دندان بیمار تصمیم می‌گیرند ایمپلنت با بیهوشی انجام دهد یا خیر. استفاده از داروهای آرام بخش به سن و سال بیمار و نیز وضعیت جسمانی مراجعه کننده بستگی دارد.

    اکنون اکثر دندان پزشکان برای اینکه بیمار کوچکترین دردی را حس نکند از داروی آرام بخش استفاده میکنند. از این دارو برای جراحی هایی دشوارتر یا ساده مانند ایمپلنت دندان و جرم گیری استفاده می شود. استفاده از داروهای آرام بخش باعث میشود نه تنها فرد احساس درد نکند بلکه برای کسانی که از دندانپزشکی واهمه دارند نیز کارساز است.

    از مزایای ایمپلنت با بیهوشی میتوان به این نکات اشاره کرد که فرد از درد زیاد دندانپزشکی فارغ میشود. دیگر ترس و دلهره از عملیات دندانپزشکی که گاهی منجر به ایجاد استرس و عصبی شدن فرد میشد، را ندارد. معمولا برای عملیات دندانپزشکی از داروی بیهوشی استفاده میکنند. در بعضی موارد خاص نیاز به اتاق عمل و بیهوشی کامل است که این کار با نظارت متخصص بیهوشی صورت می گیرد.

 

جهت استفاده از ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان و بهترین دکتر ایمپلنت فوری در دندانپرشکی شبانه  روزی دکتر مسعود شاه حسینی می توانید از طریق شماره 09120824801 با دندانپرشک  تماس و یا در واتساپ در ارتباط باشید .

  • مزایای ایمپلنت فوری تحت بیهوشی

    امروزه روش ایمپلنت دندان با بیهوشی طرفداران زیادی پیدا کرده است و دیگر افرادی که از ترس به دندان پزشک مراجعه نمی کردند بهانه ای برای این کار نخواهند داشت. این روش مزیت های زیادی دارد ازجمله این که معمولا بعد از جاگذاری پایه ایمپلنت حدود دو الی سه ماه زمان نیاز است تا پیوند بین ایمپلنت و استخوان فک جوش بخورد تا بتوان روی آن پایه روکش دندان را قرار داد. برای این کار  بیمار یک جلسه دیگر هم باید در مطب حضور پیدا کند. این کار برای افرادی که ترس و اضطراب از فضای دندان پزشکی دارند کار بسیار سختی است.

     اما در روش ایمپلنت دندان با بیهوشی همه این مراحل در همان یک جلسه انجام می شود و دیگر نیاز به حضور مجدد بیمار نخواهیم داشت. به دلیل آرامشی که در مراحل این نوع از درمان وجود دارد و بیمار حرکات غیر ارادی انجام نمی دهد پزشک هم با آرامش خیال می تواند کارهای خود را بر روی دندان فرد انجام دهد.

دکتر مسعود شاه حسینی

انواع ایمپلنت دندان با بیهوشی

برای انجام ایمپلنت دندان با بیهوشی روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها نیز می پردازیم. انواع ایمپلنت دندان با بیهوشی :

1- سدیشن یا خواب مصنوعی

2- بیهوشی عمومی در اتاق عمل

بیهوشی ایمپلنت دندان با سدیشن

روش سدیشن (Sedation  ) با نام بیهوشی در دندانپزشکی و یا خواب مصنوعی نیز شناخته می شود. در این روش به کمک داروهای مختلف یک خواب راحت و آرام برای بیمار ایجاد می شود و فرد اصلا متوجه جراحی نخواهد شد. برای انجام سدیشن از داروهای آرامبخش تزریقی و یا گاز خنده ( اکسید نیتروژن ) می توان استفاده کرد.

ایمپلنت دندان با بیهوشی در اتاق عمل

منظور از بیهوشی عمومی در ایمپلنت به معنای انجام جراحی ایمپلنت در حالتی است که فرد دیگر مانند سدیشن تنها در خواب نیست، بلکه هشیاری در سطح بسیاری پایین تری قرار دارد و فرد کاملا بی حرکت است. انجام این بیهوشی برای ایمپلنت دندان رایج نیست.

سدیشن چیست؟

سدیشن در خواب روشی است که در آن با استفاده از داروهای آرام‌بخش، حالتی آرام مشابه خواب برای بیمار ایجاد میکنند. بیمار در این حالت ترس و استرس نداشته و متوجه انجام جراحی بر روی لثه نخواهد شد.
ترس از دندان‌پزشکی یا دنتال فوبیا یا ادونتوفوبیا یکی از ترس های رایج در سراسر دنیا است که باعث می‌شود هر سال بسیاری از مردم صرفا به واسطه همین وحشت از مراجعه به دندان‌پزشک خودداری کرده و در ‌‌نهایت با مشکلاتی بسیار پیچیده‌ تر و دردناک‌ تر روبرو شوند.

سدیشن یا دندانپزشکی در خواب یکی از روش های غلبه بر ترس در هنگام دندانپزشکی است. متخصص کاشت ایمپلنت در خواب (سدیشن) فردی است که دوره های مجاز جهت انجام کاشت ایمپلنت در خواب را گذرانده است.

در واقع بیهوشی کامل برای درمان ‌های ساده‌ ی دندانپزشکی انجام نمی‌گیرد، ایمپلنت در خواب​ در اینجاست که از شیوه‌ی دندانپزشکی در خواب یا سدیشن توسط متخصص کاشت ایمپلنت در خواب، استفاده می‌شود. به این معنی که فرد بیدار می‌شود اما از آن لحظه اطلاعی ندارد و یا به خاطر نمی‌آورد.

فقط لازم است که قبل از انجام این کار با دندانپزشک، درباره سابقه پزشکی، سلامت خود و داروهایی که مصرف می کنید، مشورت نمایید تا با داروهای آرامش بخش تداخل دارویی نداشته باشد.

ر یک یا چند دندان از دست رفته دارید و در حال بررسی کاشت دندان و پیدا کردن مرکز کاشت ایمپلنت هستید اما اینچنین ترس هایی شما را از انجام ایمپلنت باز میدارد، بهترین گزینه برای شما مراجعه به مرکز ایمپلنت در شرق تهران است.

در خیلی از مواقع به دلیل زیاد بودن میزان ترس در بیمار و عدم مراجعه به دندانپزشک، سلامت فرد به مخاطره می‌ افتد. در این صورت از روش‌ کاشت ایمپلنت با بیهوشی استفاده می شود.

برای کاشت ایمپلنت تعدادی از مراکز درمانی اجازه‌ی استفاده از درمان‌های بیهوشی را دارند. این مراکز به عنوان مرکز کاشت ایمپلنت در خواب شناخته میشوند و از داروهایی استفاده می‌کنند که موجب قرار گرفتن فرد در حالت خواب می‌شود.

سدیشن در دندانپزشکی

فواید کاشت ایمپلنت با بیهوشی

در سال 2009 در کشور انگلستان 36% از افراد دچار ترس از دندانپزشکی بودند. از این تعداد 12% آنها تحت ترس شدید از دندانپزشکی بودند که حتی با وجود مشکلات جدی برای دندان هایشان حاضر به مراجعه به دندانپزشک نبودند.

فوبیای دندانپزشکی علل مختلفی دارد و شامل:

خاطرات تلخ از دندانپزشکی در دوران کودکی، تزریق بی حسی با سوزن، درد، ترس از ابزارآلات دندانپزشکی، صدای تراشیده شدن و فرز دندان و ترس از کلیت مراحل دندانپزشکی است.

کاشت ایمپلنت در خواب فوایدی را به دنبال دارد که برای فرد مبتلا به فوبیای دندانپزشکی بسیار سودمند است. در این قسمت مزایا و فواید کاشت ایمپلنت در خواب یا کاشت ایمپلنت با بیهوشی را نام می بریم.

ـ صرفه جویی در وقت:

زمانی که از این روش برای کاشت ایمپلنت استفاده می شود، می توان در یک روز، کار دندان ها را تمام کرد. به خاطر اینکه بیمار بیهوش است می توان بدون هیچ دغدغه ای زمان طولانی را به فرایند درمان اختصاص داد.

زمان کاشت ایمپلنت تقریبا 3 ساعت است. اما برای بیمار مثل این است که تنها چند دقیقه زمان برده است.

ـ درمان طرح لبخند

با استفاده از روش سدیشن می توان بدون استرس و نگرانی به درمان طرح لبخند بیمار پرداخت. منظور از اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی، زیباسازی ظاهری دندان و هم اندازه کردن دندان ها است.

ـ پایان استرس و اضطراب برای مراجعه به دندانپزشکی

وقتی یک فرد از این روش برای بازسازی دندان هایش استفاده کند، دیگر هیچ ترس و دلهره ای برای مراجعه به دندانپزشکی نخواهد داشت. از این رو از دندان های سالم خود لذت خواهد برد. همچنین باعث می شود که فرد جلسات خود را به طور مرتب ادامه دهد و دچار خرابی بیشتر دندان نشود.

بی حسی در ابمپلنت

بی حسی ایمپلنت دندان

با استفاده از بی حسی کننده، دندانپزشک به آسانی باعث بی حس شدن لثه و استخوان می ‌شود. آماده ‌سازی بستر استخوان فک برای قرار دادن ایمپلنت با استفاده از بی حسی بدون احساس درد انجام می ‌شود.

 در بعضی موارد، هنگام کشیدن دندان یا درمان ریشه، ممکن است فرد احساس درد داشته باشد، اما بعد از اینکه لثه و استخوان فک بی حسی می شود، فرد هیچ گونه دردی احساس نمی کند.

 با تزریق چند قطره بی حسی در محل کاشت ایمپلنت، لثه و استخوان فک در کوتاهترین زمان ممکن بی حسی می‌ شود؛ بنابراین شما هنگام ایمپلنت هیچ گونه دردی را تجربه نخواهید کرد.

حتی روش بی حس کردن دندان برای ایمپلنت با روش بی حسی دندان متفاوت است، به طوری که دندان پزشک در جراحی ایمپلنت از یک روش خاص برای بی حسی لثه و استخوان استفاده می کند. بی حسی ایمپلنت دندان بهترین روش برای داشتن یک ایمپلنت بدون درد است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع روش های ایمپلنت و بی حسی ایمپلنت دندان و همچنین استفاده از خدمات دندانپزشکی با تخفیف ویژه، بهتر است با مشاوران ما در مستر ایمپلنت تماس بگیرید.

قیمت ایمپلنت با بیهوشی چقدر است؟

اکثر بیماران که دندان خود را از دست داده اند، به خاطر بهای بالای ایمپلنت، سراغ ایمپلنت دندان یا همان کاشت نمیروند. اما اگر آنها از مزایای ایمپلنت آگاه بودند و این را درک میکردند که ایمپلنت دندان همچون خود دندان میماند، خرج های اضافی خود را کم میکردند و به یک پزشک متخصص روی می آوردند که ایمپلنت انجام دهند تا هم از زیبایی چهره خود لذت ببرند. البته قیمت ایمپلنت با بیهوشی کمی بالاتر است.

درچه شرایطی بیمار را بی هوش می کنند؟

در صورتی که فرد دارای استرس شدید بوده و توانایی تحمل درد را نداشته باشد او را بی هوش می کنند

سوالات متداول

دورهی ترمیم پس از ایمپلنت چقدر است؟

بسته به افراد متفاوت است اما تا چند هفته باید غذای نرم میل کنید تا ایمپلنتها جوش بخورند.

آیا دیابت مانع انجام ایمپلنت هست؟

دیابت کنترل نشده منع مطلق ایمپلنت می باشد ولی دیابت کنترل شده که آزمایش هموگلوبین A1C زیر عدد 7 باشد میتوان ایمپلنت را انجام داد.

برای هر ایمپلنت چه پروسه زمانی طی می شود؟

حدوداً 3  تا 4 ماه در فک بالا و 5 ماه در فک پایین.

آیا سیگار کشیدن با ایمپلنتهای دندانی منافات دارد؟

بله در صورتی که ریشه عفونی نباشد و کشیدن دندان بدون اسیب فکی باشد

داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین قبل از ایمپلنت قطع شود؟

سیگار کشیدن منع مطلق ایمپلنت محسوب نمیشود ولی جهت افزایش شانس موفقیت درملن ایمپلنت مصرف آن به شدت کاهش یابد.

کسی که قبلاً دندان مصنوعی گذاشته آیا می تواند ایمپلنت کند؟

بله حتی اگر پروتز سالم باشد میتواند همان را مجدد بر پایه ایمپلنت استفاده کند.

میزان موفقیت ایمپلنت چقدر است؟

به علت اینکه هزینه ها بصورت دلاری می باشد ولی در دندانپزشکی سپیدار بصورت اقساطی و با شرایط ویژه در خدمت مراجعه کنندگان عزیز هستیم.

در چه صورت ایمپلنت رو نمی توان انجام داد؟

بر اساس مقالات موفقیت 15 ساله 99 درصد دارد اما اگر فرد در دوران زندگی دچار دیابت ، بیماری های سرطانی و بیماری های استخوانی مانند پوکی استخوان نشوند و همچنین بهداشت قوی را رعایت کند  تقریبا میتوان گفت که بصورت مادم العمر می ماند.

علت هزینه های بالای ایمپلنت در مقایسه با سایر درمانهای دندانپزشکی (در کشور ما) چیست؟

درصورتی که بیمار استخوان کافی نداشته باشد.

آیا ممکن است بدن ایمپلنت را پس بزند؟

بله می تواند پس بزند درمان ایمپلنت مثل پیوند اعضا می ماند با این تفاوت که در پیوند اعضا سیستم ایمنی را با داروهای شیمیایی سیسیتم ایمنی بدن بیمار را ضعیف میکنیم در حالی که در درمان ایمپلنت سیستم ایمینی بدن را ضعیف نمیکنیم.و منتهی چون ایمپلنت از جنس تیتانیوم است و تیتانیوم یک عنصر خننثی هست لذا شانس اینکه بدن این جسم خنثی را بیگانه تلقی کند و باعث پس زدن ایمپلنت شود ضعیف است.

از کجا بدانم کلینیک شبانه روزی سپیدار بهترین است؟

گذاشتن ایمپلنت دندان یک تصمیم بزرگ است و نیازمند تحقیقات است و باید مطمئن باشید بهترین کیفیت با قیمت مناسب را دریافت می‌کنید و کلینیک دندانپزشکی سپیدار از این نظر معروف است. ما فقط ایمپلنت‌های باکیفیت استفاده می‌کنیم و ما معتقدیم که خدمت ما به بیماران باعث شده که آن‌ها کلینیک ما را انتخاب کنند.

دیگر سوالات

آیا ایمپلنت مشابه دندان واقعی است؟

ایمپلنتها هم ظاهری شبیه دندانهای واقعی دارند و هم عملکردی مشابه دندان طبیعی.

اگر استخوان فک ضعیف باشد و یا کافی نباشد باز هم میتوان از ایمپلنت استفاده نمود؟

اگر چنین مشکلی وجود داشته باشد قبل از قرارگیری ایمپلنت، استخوان محل مورد نظر با مواد استخوانی تقویت میگردد.

دندان خود را با آمالگام پر کردهام اما به تدریج تغییر رنگ داده است چرا؟

آمالگام پس از مدتی تغییر رنگ داده و این امر طبیعی است و حتی سایهی آن روی دندان نباید با پوسیدگی اشتباه گرفته شود.

آیا مادهی پرکردنی دندان را میتوان تعویض نمود؟

بله کامپوزیت و آمالگام که برای پر کردن و ترمیم دندانها مورد استفاده قرار میگیرند قابلیت تعویض دارند.

پر کردن دندان با مواد موجود تا چه اندازه دوام دارند؟

معمولا بین 3 تا 7 سال دوام دارند اما نیاز به چکاپ هر ساله وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =