دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس


دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

 

اگر به سلامت و زیبایی دندان ها دقت شود، داشتن دندان هایی با ظاهری زیبا، همیشگی خواهند بود. در سال های اخیر توجه به ظاهر و زیبایی دندان ها همچون بحث سلامت دندان مورد توجه قرار گرفته است.

ما در کلینیک دندانپزشکی فوق تخصصی سپیدار در تهرانپارس، با کمک بهترین متخصصین دندانپزشکی در رشته‌های مختلف آنچه نیاز به خدمات دندانپزشکی زیبایی دارید  با شرایط اقساط را برای شما انجام میدهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس با کلینیک سپیدار  تماس 09120824801بگیرید

دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

دندانپزشک زیبایی

اگر چه درمان‌های زیبایی لبخند مستقیماً به سلامتی مرتبط نیستند اما در واقع با بهبود اعتماد به ‌نفس و بهبود کیفیت زندگی فردی و اجتماعی افراد، سلامت روانی و فیزیکی افراد را بهبود می‌بخشد. هنگامی که با دیگران صحبت میکنید لبخند تاثیر زیادی بر جذابیت چهره تان می‌گذارد. هر قدر چهره بی ‌نقص و زیبا داشته باشید اگر دندان‌هایتان کج و جلوزده، زرد و یا لب پر باشد تمامی چهره را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
در دندانپزشکی زیبایی مشکلاتی مانند لبخند لثه ای، زردی و بد رنگی دندانها، فاصله بین دندان‌ها، کجی و انحراف دندان‌ها، بد شکلی لبه های دندان، لب پر شدگی و ترک‌ خوردگی، هم‌ تراز نبودن دندان‌ها، ساییدگی و کوتاه بودن دندان‌ها، جلو زدگی دندان‌ها، بزرگ بودن بیش از حد اندازه دندان‌ها و مشکلات دیگر اصلاح می‌شود.

دندانپزشکی سپیدار
دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار

دندانپزشکی زیبایی فلکه سوم تهرانپارس

اگر به دنبال یک مرکز زیبایی برای انجام خدملت دندانپزشکی زیبایی فلکه سوم تهرانپارس هستید ، مجموعه دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار با ارائه بهترین برند های روز دنیا و بهترین متخصصین و اساتید دانشگاه اماده ارائه خدمات زیبایی دندانپزشکی به شما عزیزان می باشد.

مطالب بیشتر
ایمپلنت اقساطی شرق تهران

کاربرد دندانپزشکی زیبایی چیست؟

لبخند زیبا باعث می شود که با اعتماد به نفس بسیار بالاتری، صحبت کنید، دیگران نیز این اعتماد به نفس را در شما باز خواهند یافت. در مجموع یک لبخند زیبا شما را چه از لحاظ اجتماعی و چه در زندگی شخصیتان بسیار شادتر و موفق تر خواهد نمود. لبخند هالیوودی نمایی از نحوه قرارگیری دندان ها و لثه ها است که در این حالت، لبخند بر روی صورت شخص بسیار زیبا جلوه می کند.

آیا همه می‌توانند از خدمات دندانپزشکی زیبایی استفاده کنند؟

بله. هر کسی می‌تواند از خدمات دندانپزشکی زیبایی استفاده کند. اما فراموش نکنید که برخی از این روش‌ها ممکن است برای همه‌ی افراد مناسب یا حتی کاربردی نباشد.

برای مثال، در شرایط بارداری، ابتلا به بیماری‌های قلبی و یا بیماری‌های شدید حوزه دهان و دندان (مانند سرطان لثه)، بهتر است که از انجام این خدمات صرف نظر کنید.

طراحی لبخند | اصلاح طرح لبخند

اگر دندانپزشک زیبایی از یک یا چند روش بالا برای زیبایی دندان‌ها استفاده کند، می‌گوییم که از روش طراحی لبخند بهره برده است. در این روش اگر نیاز به ترمیم دندان باشد نیز برطرف می‌گردد.

به طور مثال: روش ارتودنسی دندان برای اشخاصی که دچار ناهنجاری فک و یا روی هم افتادگی دندان‌ها شده‌اند، توصیه می‌گردد. یا در شرایطی که فرد دچار لبخند لثه‌ای باید، انجام جراحی لثه و یا افزایش طول تاج دندان به او پیشنهاد می‌شود.

بعد از تکمیل فاز درمان، حالا دندانپزشک برای انجام اقدامات زیبایی مانند بلیچینگ دندان و یا لمینت کردن دندان اقدام‌های لازم را انجام می‌دهد

دندانپزشکی سپیدار
دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار
4.5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *