Rate this post

ایمپلنت اقساطی شرق تهران

ایمپلنت اقساطی شرق تهران  یکی از خدماتی است که کیلینیک‌های دندانپزشکی زیبایی در تهران ارائه می‌دهند. ما در کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار ایمپلنت کاشت دندان اقساطی را  فراهم کرده‌ایم، تا افراد بدون داشتن دغدغه مالی بتوانند از خدمات کاشت دندان در تهران بهره‌مند شوند.

ایمپلنت اقساطی در تهران

ایمپلنت اقساطی در تهران این امکان را فراهم آورده است که افراد به‌جای مراجعه به دندان‌پزشک‌هایی که ایمپلنت ارزان با کیفیت پایین را ارائه می‌دهند، به مراکز معتبر کاشت دندان در تهران و به یک متخصص ایمپلنت خوب در تهران مراجعه کنند.

به دلیل بالا بودن هزینه ایمپلنت، بسیاری از افراد از انجام دادن درمان‌های ضروری کاشت ایمپلنت صرفه نظر می‌کنند. پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی این امکان را فراهم آورده تا بیماران در چند مرحله هزینه کاشت دندان خود را پرداخت می کنند.

بسیاری از دندانپزشکان زیبایی در تهران امکان پرداخت قسطی هزینه ایمپلنت را برای بیماران خود فراهم کرده‌اند. دکتر احسان بیرنگ نیز در کلینیک طلوع دنت که مجهز به طراحی دیجیتال دندان است، شرایط ایمپلنت اقساطی در تهران را برای رفاه حال مراجعه کنندگان فراهم کرده است.

چه کسانی می‌توانند از کاشت دندان قسطی استفاده کنند؟

تمامی افرادی که نیاز به کاشت دندان دارند می‌توانند با مراجعه به مرکز کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار تهران از تمامی خدمات ایمپلنت به صورت قسطی استفاده کنند.

 

اگر  قصد کاشت دندان در تهران را دارید می‌توانید طی یک جلسه معاینه توسط دکتر توسط متخصص جراحی لثه و ایمپلنت هزینه ایمپلنت خود را برآورد کنید؛ و از طرح ایمپلنت اقساطی در مرکز کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار  استفاده کنید. برای رزرو نوبت معاینه با شماره09120824801 تماس حاصل فرمایید.

 

بین ایمپلنت اقساطی یا ایمپلنت ارزان قیمت کدام‌

حتماً شما نیز تبلیغات ایمپلنت ارزان در تهران را دیده‌اید؛ اما آیا کلینیک‌هایی هستند که ایمپلنت را باکیفیت و مرغوبیت بالا با هزینه پایین به بیماران خود ارائه دهند؟ خیر، حتماً ضرب المثل اینکه هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست را شنیده‌اید. ارائه خدمات ایمپلنت با کیفیت بالا پایین‌تر از تعرفه مشخص‌شده امکان‌پذیر نمی‌باشد.

بهتر است که به‌جای انجام ایمپلنت با قیمت پایین در یک دندانپزشکی که هزینه درمان عوارض آن بیشتر از قیمت ایمپلنتی می‌شود که پرداخت کرده‌اید، به یک دندان‌پزشک خوب متخصص ایمپلنت مراجعه کنید که کاشت ایمپلنت را با به‌روزترین وسایل جراحی و باکیفیت‌ترین برند ایمپلنت به صورت اقساطی ارائه می‌دهد. هیچ‌گاه سلامتی خود را قربانی قیمت کمتر نکنید.

 

نحوه ی پرداخت اقساط ایمپلنت چگونه است؟

قسط اول در هنگام کاشت اولیه ایمپلنت

در جلسه ی اول که برای برسی وضعیت بیمار و تعداد ایمپلنت های مورد نیاز انجام می شود. برنامه ریزی کلی در باره ی نحوه ی کاشت و مراحل اولیه کاشت ایمپلنت اقساطی آغاز می شود.مرحله ی اول کاشت ایمپلنت مربوط به کاشت پایه ی ایمپلنت می باشد. که از جنس تیتانیوم است که در استخوان فک قرار می گیرد.

هزینه اول ایمپلنت با توجه به قرار داد بین پزشک و بیمار منعقد میگردد. در این مرحله انجام و اگر بیمار نیاز به جراحی های جانبی چون جراحی لثه داشت نیز هزینه ی آن در قیمت ایمپلنت تاثیر می گذارد و باید پرداخت شود.

اگر  قصد کاشت دندان در تهران را دارید می‌توانید طی یک جلسه معاینه توسط دکتر توسط متخصص جراحی لثه و ایمپلنت هزینه ایمپلنت خود را برآورد کنید؛ و از طرح ایمپلنت اقساطی در مرکز کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار  استفاده کنید. برای رزرو نوبت معاینه با شماره 09120824801  تماس حاصل فرمایید.

قسط دوم در هنگام قالب گیری ایمپلنت

هنگامی پایه ایمپلنت در اسخوان فک قرار گرفت تا هنگامی که جوش بخورد، حدود 3 تا 6 ماه به طول می انجامد.در این مرحله بیمار باید برای ادامه فرآیند کاشت دندان و قالب گیری تاج دندان مجدد به پزشک مراجعه کند.در این زمان است که قسط دوم ایمپلنت باید پرداخت شود.

قسط سوم در هنگام قرار دادن تاج دندان بر روی پایه ایمپلنت

این مرحله آخرین فرآیند کاشت دندان است که تاج دندانی که پس از 2 یا 3 هفته بر روی پایه ایمپلنت قرار میگیرد.در این زمان پزشک از شما می خواهد به کلینیک مراجعه کنید. و سپس با استفاده از تکنیک های پزشکی و به کمک پیچ تاج دندان دائمی را برروی ایمپلنت شما سوار می کند.

اگر  قصد کاشت دندان در تهران را دارید می‌توانید طی یک جلسه معاینه توسط دکتر توسط متخصص جراحی لثه و ایمپلنت هزینه ایمپلنت خود را برآورد کنید؛ و از طرح ایمپلنت اقساطی در مرکز کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار  استفاده کنید. برای رزرو نوبت معاینه با شماره 09120824801  تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =